.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها/ تروریست‌ها ایرانی نیستند
معاون وزیر کشور گفت: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.
دستگیری ۲ پشتیبان تروریست‌ها/ تروریست‌ها ایرانی نیستند

سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور درباره آخرین اقدامات در پی حمله تروریستی به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار، گفت: با رشادت و آمادگی حافظان امنیت گروهک تروریستی در شهرستان راسک و چابهار به اهداف شوم خودشان نرسیدند و ناکام ماندند.

 

وی ادامه داد: هدفشان این بود که مقر سپاه راسک را به تصرف دربیاورند و در چابهار نیر مقر سپاه، دریابانی و مقر انتظامی را تصرف کنند که با هوشیاری نیرو‌های امنیتی ما به هدف خودشان نرسیدند.

 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: علت طولانی شدن عملیات در جنوب سیستان و بلوچستان این بود که عناصر تروریستی با گروگان گرفتن مردم بیگناه و سپر انسانی قراردادن آنها مشکلاتی را برای عملیات نیرو‌های امنیتی ایجاد کردند که فرماندهان سپاه و انتظامی با تدبیر کامل تمام گروگان‌ها با سلامت کامل آزاد کردند.

 

وی بیان کرد: تمام عوامل گروهک تروریستی با رشادت‌ها و آمادگی‌های حافظ امنیت به هلاکت رسیدند.

 

میراحمدی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه فرماندهان و دستگاه‌های اطلاعاتی ما؛ عناصر تروریستی عناصر تروریستی ایرانی نیستند و هویت اینها در حال بررسی است.

 

وی ادامه داد: ۲ عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را را برای عملیات تروریستی در چابهار فراهم کرده بودند و غیر ایرانی هستند، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.

 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در بین مجروحان یک مادر و ۲ کودک نیز توسط گروهک تروریستی مورد هدف قرار گرفتند که حال یک کودک خیلی وخیم بود که با تلاش کادر درمان خطر رفع شده است.

 

وی بیان کرد: به گفته فرماندهان امنیتی، ۱۸ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند که احتمال افزایش آنها به ۱۹ نفر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.287 seconds.